برای دریافت مشاوره (در ساعات اداری) تماس بگیرید

ارتباط در واتساپ
02177682369

پیراهن اسپرت مردانه

در حال نمایش 2 نتیجه

تخفیف!
قیمت اصلی 489,000 تومان بود.قیمت فعلی 469,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 489,000 تومان بود.قیمت فعلی 469,000 تومان است.

پوشیدن لباس‌های اسپرت از گذشته تا به امروز از نمونه استایل‌هایی بوده که مورد پسند بیشتر افراد بوده است. امروزه پیراهن‌های اسپرت در مدل‌ها و طرح­های متنوع تولید می‌شوند.

فروشگاه زئوس مدل‌های مختلف پیراهن اسپرت مردانه را در بهترین جنس و کیفیت برای مشتریان گرامی قرار می‌دهد. افراد می‌توانند با توجه به سلیقه خود مدل پیرهن اسپرت مردانه را انتخاب نمایند.

در این مقاله ما به معرفی و بررسی پیراهن اسپرت مردانه پرداخته‌ایم. تا پایان مطلب با ما همراه باشید و از تمامی نکات در رابطه با این پیراهن مطلع شوید.

پیراهن اسپرت مردانه

طراحی لباس‌های اسپرت از نمونه طراحی لباس‌های جذاب و پرطرف‌دار و البته دارای اهمیت بسیار است. طراحی پیراهن‌های اسپرت مردانه از دهه 1980 ظهور کردند و از آن زمان تا کنون تنوع این پیراهن‌ها در مدل‌ها و طرح‌های مختلف بسیار افزایش داشته است.

راحتی و خوش استایل بودن در هنگام پوشیدن پیراهن اسپرت، از دلایل مهمی است که افراد را به انتخاب پیراهن‌های سبک کژوال اسپرت مردانه علاقه‌مند کرده است. مواد درجه یک که در تولید مواد خام برای پیراهن‌های اسپرت مردانه بکار می‌روند، ترکیبی از الیاف مصنوعی با پارچه‌های طبیعی هستند.

از ویژگی بارز پیراهن اسپرت مردانه در مدل‌های رسمی و غیر رسمی می‌توان به این نکته اشاره داشت که با توجه به موقعیت مکانی و جایی که فرد در آن حضور دارد می‌تواند سبک پیراهن اسپرت متناسب را انتخاب نماید. از طرفی دیگر نیز فراوانی مدل‌های پیراهن اسپرت مردانه این امکان را به وجود آورده که با پوشیدن هر نوع کفشی استایل هماهنگ را داشته باشید.

انواع مدل‌های پیراهن اسپرت مردانه

از نکات مهمی که افراد در انتخاب لباس به آن توجه دارند، سن و سال است، پیراهن اسپرت مردانه با مدل‌های مختلفی که دارد این امکان را فراهم آورده است که افراد با هر سن و هر استایلی بتوانند مدل پیراهن اسپرت متناسب را در پوشش و تیپ خود داشته باشند. در این بخش چند مدلی از پیراهن اسپرت مردانه را معرفی نموده­ایم:

  • پیراهن اسپرت جین مردانه
  • پیراهن مردانه اسپوت طرح BE
  • پیراهن کتان اسپرت مردانه
  • پیراهن اسپرت مردانه پارچه‌ای
  • پیراهن اسپرت نخی مردانه
  • پیراهن مردانه اسپرت مجلسی و چهارخانه

تمامی مدل‌های ذکر شده در لیست بالا از رنگ‌بندی متنوع و مدل آستین‌های مختلف متناسب با هر سلیقه و استایلی برخوردار هستند، که از جمله این مدل آستین‌ها می‌توان به آستین بلند، کوتاه، سه ربع، کوتاه طرح‌دار و آستین دوبل اشاره کرد.

شیوه انتخاب سایز پیراهن اسپرت مردانه

انتخاب سایز متناسب در هنگام خرید پیراهن از دیگر فاکتورهای بسیار مهم است. بایستی سایز پیراهن اسپرت متناسب با خود را انتخاب کرده تا از پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشید.

با توجه به اینکه پیراهن‌های موجود در فروشگاه زئوس همگی تک سایز هستند باید در تعیین سایز به چند ملاک اصلی توجه زیادی داشت. عرض سینه، طول آستین و قد پیراهن از مهم‌ترین قسمت‌هایی هستند که باید در انتخاب سایز پیراهن آن‌ها را در اولویت قرار دهید.

پیراهن اسپرت مردانه انواع مدل‌های مختلفی دارند و برای انتخاب درست هر مدل متناسب با سایز خود می‌توان اندازه و سایز یک پیراهن که کاملاً اندازه است را در نظر داشت و متناسب با آن مدل پیراهن اسپرت مردانه را انتخاب کرد.

پس از مشخص نمودن سایز و اندازه دقیق، باید با مراجعه به صفحه هرکدام از مدل پیراهن‌های اسپرت، با توجه به سایز مشخص شده، اندازه پیراهن مردانه اسپرت را با آن تطبیق داد.

جنس و طرح‌های پیراهن اسپرت مردانه

استایل اسپرت مانند استایل‌های کژوال و اسمارت کژوال، میزان راحتی بالایی را برای افراد فراهم می‌آورند؛ به همین سبب محبوبیت پیراهن‌های اسپرت مردانه به طور روز افزون در میان افراد در حال افزایش است.

با توجه به محبوب بودن پیراهن اسپرت در میان افراد، جنس و طرح این پیراهن‌ها از فاکتورهای مهمی است که در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت است. همان‌طور که در مطالب بالا ذکر شد، پیراهن اسپرت مردانه انواع مدل‌های مختلفی را شامل می‌شود که هر کدام جنس مختص به خود را دارند.

جنس‌های کتان، نخی، پارچه‌ای، جین و… از نمونه جنس‌هایی هستند که در تولید پیراهن‌های اسپرت مردانه بکار می‌روند. هرکدام این جنس‌ها از بهترین و طبیعی‌ترین الیاف تولید شده‌اند تا با پوشیدن آن حس راحتی را برای فرد به وجود آوردند.

همچنین پیراهن اسپرت مردانه طرح‌های مختلفی را با متناسب با سلیقه و استایل متنوع در خود جای داده‌اند. این پیراهن‌ها در طرح‌های راه راه، چهار خانه، ساده، طرح BE و… در رنگ‌بندی مختلف و با مدل آستین‌ها و یقه‌های متفاوت تولید و در بازار عرضه می‌شوند.

پیراهن اسپرت مردانه را می‌توان در مدل آستین‌های کوتاه، بلند و طرح‌دار و همچنین رنگ‌بندی و طرح یقه‌های متنوع بسته به استایل خود انتخاب نمایید.

نحوه شستشو صحیح پیراهن اسپرت مردانه

رعایت شرایط استاندارد شستشو و نگهداری لباس و پیراهن‌های اسپرت، مهم‌ترین نقش را در حفظ کیفیت پوشاک و افزایش طول عمر آن ایفا می‌کنند؛ بنابراین با توجه به اینکه پیراهن اسپرت جزء دسته لباس‌هایی است که زیاد استفاده می‌شوند، باید در هنگام شستشو آن‌ها تمامی مراقبت‌های لازم را بکار ببرید تا به حفظ و تثبیت رنگ آن نیز کمک کرده باشید.

همان‌طور که می‌دانید پیراهن اسپرت مردانه در انواع مدل‌های متنوع تولید می‌شوند، بنابراین نحوه شستشوی یکسانی ندارند. به هیچ وجه نباید پیراهن‌های تیره و روشن را در کنار یکدیگر شستشو دهید و حتماً از قبل آن‌ها را از هم جدا کنید.

استفاده از ماده شوینده مناسب نیز یکی دیگر نکات حائز اهمیتی است که باید به آن توجه داشته باشید. همچنین برای حفظ رنگ‌دانه‌های پیراهن­های اسپرت در رنگ­بندی تیره، توصیه می‌شود از آب سرد استفاده شود.

قیمت خرید پیراهن اسپرت مردانه

فراوانی فروشگاه‌هایی که پیراهن اسپرت مردانه را عرضه می‌نمایند موجب شده است که افراد سودجو نمونه این پیراهن‌ها را در کیفیت بسیار پایین با قیمت بالا در بازار به فروش برسانند؛ به همین منظور افراد باید در انتخاب یک فروشگاه معتبر دقت بسیار داشته باشند.

ما در فروشگاه زئوس نمونه باکیفیت مدل پیراهن اسپرت را در طرح و رنگ‌بندی متنوع متناسب با بیشتر سلیقه‌ها را موجود کرده‌ایم. با توجه به تک سایز بودن پیراهن‌های موجود در فروشگاه، شما مشتریان گرامی می‌توانید پیراهن اسپرت مردانه را با قیمیت بسیار مناسب زیر قیمت بازار خریداری نمایید.

عوامل مختلفی بر قیمت پیراهن اسپرت مردانه تأثیرگذار هستند و مشتریان گرامی با مشخص نمودن رنگ، طرح، جنس و مدل پیراهن اسپرت مردانه، از قیمت مقطوع و مناسب این پیراهن مطلع می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره کاملاً رایگان در رابطه با پیراهن اسپرت مردانه می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید.

سوالات متداول

بدیهی است که در هنگام خرید سوالات و ابهاماتی ذهن خریدار را درگیر کنند. در این بخش ما به پاسخ­گویی سوالات پرتکراری که توسط دیگر مخاطبین مطرح شده است پرداخته­ایم.

مشاهده و دقت به سوالات و پاسخ­های آن‌ها در مطلب زیر، به شما در خریدی آسان‌تر بسیار کمک می‌کنند.

  • آیا از پیراهن‌های اسپرت، خانم‌ها و آقایان می‌توانند استفاده کنند؟

بله؛ اخیراً استفاده از پیراهن‌های اسپرت مردانه در میان خانم‌ها نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار شده است، در نتیجه علاوه بر آقایان، خانم‌ها نیز از مدل پیراهن‌های اسپرت در استایل خود استفاده می‌کنند.

  • جنس پیراهن اسپرت مردانه موجود در فروشگاه زئوس قابل تضمین است؟

بله؛ تمامی پیراهن اسپرت‌های مردانه موجود در فروشگاه زئوس با بهترین کیفیت از معتبرترین برندهای عرضه می‌شوند و شما مشتریان گرامی با اطمینان خاطر می‌توانید این پیراهن‌ها را انتخاب کنید.

  • آیا پیراهن اسپرت مردانه فقط مختص موقعیت‌های غیر رسمی است؟

خیر؛ پیراهن اسپرت مردانه از نمونه پوشش‌های اسپرتی است که در هر موقعیت استایلی شیک و جذاب را به شما هدیه می‌دهد. به عنوان مثال می‌توان گفت که ست کردن پیراهن اسپرت با شلوار جین و کت‌های رسمی تک، از نمونه استایل‌های نیمه رسمی و جذاب محسوب می‌شود.

  • قیمت پیراهن اسپرت مردانه چقدر است؟

همان‌طور که در مطالب بالا گفته شد، پیراهن‌های موجود در فروشگاه زئوس همگی تک سایز و دارای قیمت مقطوع هستند. پیراهن اسپرت مردانه نیز از قیمت بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه برخوردار است. با مراجعه به صفحه مرتبط با این مدل پیراهن قیمت فوق‌العاده آن را مشاهده می‌نمایید.